پیگیری سفارش
بستن پنجره
جلوگیری از ریزش و تقویت مو
15 مرداد ماه 1402

ریزش مو تا حدود ۱۵۰ عدد در روز طبیعی است اما هنگامی که این تعداد به بیش از این رقم می‌رسد، نگران‌کننده بوده و باید به دنبال علت آن گشت. کمبود مواد مغذی و تغذیه ناسالم یکی از دلایل عمده ریزش مو محسوب می‌شود. در این صورت چاره کار ساده است زیرا تنها با اصلاح در رژیم غذایی و همچنین مصرف انواع قرص پوست مو و ناخن
و مکمل‌های غذایی که در این زمینه به صورت تخصصی فرموله شده‌اند، می‌توان ریزش مو را کاهش داده یا به طور کامل قطع کرد. برخی از ویتامین‌های موجود در مکمل‌های غذایی همچنین می‌توانند روی کنترل اضطراب و استرس نیز موثر بوده و ریزش موی ناشی از این مشکلات را نیز بهبود بخشند. همراه ما باشید تا در این مطلب با بهترین قرص ریزش مو آشنا شوید.

آنچه در این مقاله می خوانیم


چرا موها می ریزند ؟

موها به صورت چرخه‌ای رشد می‌کنند؛ هنگامی که موها در سیکل رشد قرار دارند، شروع به رشد کرده و ممکن است ۲ تا ۸ سال همچنان در این فاز قرار داشته باشند. به طور کلی می‌توان گفت که ۹۰% از موهای سر همیشه در فاز رشد (آناژن) قرار دارند. سپس موها در فاز کاتاژن قرار می‌گیرند که در واقع یک مرحله انتقالی است و حدود ۲ تا ۳ هفته طول می‌کشد. در این مرحله رشد موها متوقف می‌شود و بعد موها به فاز تلوژن می‌روند. تلوژن مرحله استراحت است و ۶ تا ۸% از کل موها در این فاز قرار می‌گیرند. در فاز تلوژن موهایی که دیگر رشد نمی‌کنند، می‌ریزند. بنابراین کاملا طبیعی است که روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ عدد از تارهای مو بریزند و از این بابت جایی برای نگرانی وجود ندارد.


ریزش مو - hairavan

بهترین قرص ریزش مو

قطعا نمی‌توان تنها یک محصول را به عنوان بهترین قرص ریزش مو معرفی کرد. فرآورده‌های زیادی در بازار وجود دارد که در زمینه سلامت مو و پوست پیشتاز بوده و آنها را می‌توان از جمله برترین‌ها قلمداد کرد. به محصولات زیر دقت کنید:

کپسول هیرویت هلث اید

اگر حتی یکبار به طور جدی با ریزش مو مواجه شده باشید، بعید است که نام کپسول هیرویت
هلث اید به گوش شما نخورده باشد. این قرص ترکیبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری برای رشد مو بوده و مصرف آن موهایی پرپشت، لطیف و زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد. ویتامین‌های گروه B، زینک، آهن، کولین، مخمر، ال سیستئین و متیونین از جمله مهم‌ترین مواد مغذی و ترکیبات موجود در هیرویت
به شمار می‌آیند. این محصول به توقف ریزش مو بر اثر کمبود تغذیه‌ای، استرس و اضطراب و مصرف داروهایی که سبب ریزش مو می‌شوند، کمک می‌کند. هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از قرص هیرویت بهره گرفته و در کنار بهبود سلامت موهای خود، به تسریع بهبود زخم‌های پوستی و به طور کلی ارتقاء سیستم ایمنی بدن کمک کنند.

یکی از نکات قابل توجه در مورد قرص هیرویت
این است که فاقد هرگونه رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده بوده و برای بیماران مبتلا به سلیاک و عدم تحمل لاکتوز نیز مناسب است. به کمک هیرویت فولیکول مو به طور کامل تغذیه شده و در نتیجه موهای جدیدی که رشد می‌کنند، از تارهای ضخیم‌تری برخوردار هستند.

قیمت و خرید قرص هیرویت-قیمت کپسول Hair Vit (تخفیف ویژه مثبت سبز) - داروخانه  آنلاین مثبت سبز

قرص یونی زینک لیبرتی سوییس

یونی زینک در واقع یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های زینک پلاس به شمار می‌آید که با داشتن ۱۵ میلی‌گرم عنصر روی در هر وعده روزانه تقویت رشد موها را به همراه خواهد داشت. خوردن روزانه یک عدد از قرص یونی زینک
لیبرتی سوئیس به ارتقاء سلامت مو، جلوگیری از سفید شدن موها، تقویت سیستم ایمنی، کلاژن‌سازی، درمان درماتیت و اگزما، بهبود حافظه و افزایش تمرکز و افزایش سطح انرژی بدن جهت مبارزه با خستگی کمک می‌کند. از دیگر ترکیبات موجود در یونی زینک می‌توان ویتامین‌های گروه B، ویتامین C و کلسیم را نام برد. یونی زینک
با داشتن خواص آنتی اکسیدانی حتی می‌تواند ضد سرطان نیز تلقی شده و با رادیکال‌های آزاد که مخرب سلول هستند نیز به مبارزه بپردازد.

قیمت قرص یونی زینک لیبرتی سوییس - Uni Zinc

قرص فولیکوژن اروند فارمد بهترین قرص ریزش مو

قرص فولیکوژن
اروند فارمد با داشتن ویتامین‌های گروه B، ویتامین E، ویتامین D، زینک، مس، ال سیستئین و ال متیونین ترکیبی ویژه و تخصصی را برای سلامت مو به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. این قرص مشکلات ناشی از سوء تغذیه را که منجر به ریزش مو می‌شوند، برطرف کرده و ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز برای رشد مو را در اختیار آن می‌گذارد. این محصول ارزنده فاقد گلوتن بوده و علاوه بر مزایایی که برای مو دارد، سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و با نقش آنتی اکسیدانی با عوامل بیماری‌زا به مبارزه می‌پردازد. به کمک فولیکوژن
می‌توانید افزایش ضخامت موها و پرپشت شدن موهای خود را در مدت زمانی کوتاه تجربه نمایید.

قیمت و خرید قرص فولیکوژن (درمان ریزش مو) - داروخانه آنلاین مثبت سبز


کپسول درموبلا گلدن لایف

بهبود سلامت پوست، مو و ناخن مهم‌ترین مزیتی است که کپسول درموبلا گلدن لایف به شما هدیه می‌دهد. آهن، بیوتین، ویتامین ث، ویتامین E، روی، سیلیکا، ید، منیزیم، منگنز، مس، کلسیم و ویتامین D مهم‌ترین ترکیبات این محصول را تشکیل می‌دهند. با مصرف این قرص می‌توان در پیشگیری از سفید شدن موها موفق عمل کرده و شاهد تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن بود. افزایش تولید کلاژن برای حفظ سلامت پوست، افزایش استحکام و ضخامت ناخن‌ها، حفظ رطوبت پوست و کمک به درمان آکنه از دیگر مزایای این کپسول بی‌نظیر است. این فرآورده تحت لیسانس ایتالیا بوده و کیفیتی مثال‌زدنی در میان محصولات ریزش مو دارد.

قیمت و خرید کپسول درموبلا گلدن لایف - Dermo Bella - داروخانه آنلاین مثبت سبز



سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بهترین قرص ریزش مو پرداختیم. همه محصولاتی که از آنها به عنوان بهترین یاد شد، در بازار بسیار شناخته‌شده بوده و از محبوبیتی ویژه برخوردار هستند. به این معنا که بسیاری از افراد با استفاده از آنها توانسته‌اند به هدف خود یعنی کاهش ریزش مو دست یابند. گاهی لازم است که بیش از یک دوره از یک محصول ضد ریزش مو استفاده شود، تا نتیجه مطلوب به دست آید.

به اشتراک بگذارید
aa
Sorry, your browser does not support inline SVG.
جزئیات سفارش
وضعیت سفارش:
هزینه نهایی سفارش
محصولات انتخاب شده
توضیحات ثبت شده